iPhone_PoseidonLoyalty

Bezoekers gastvrij & efficiënt ontvangen met Poseidon Ticketing

Wilt u relaties, leveranciers en andere bezoekers gastvrij en efficiënt toegang verlenen tot uw organisatie? Het liefst zonder (kostbare) bemande receptie? Dat kan met Poseidon Ticketing, dankzij een grotendeels geautomatiseerd proces en smartphone-technologie.

Innovatieve uitstraling

Met Poseidon Ticketing automatiseert u grotendeels het proces van ontvangst en toegangsverlening. U verhoogt daarmee de gastvrijheid en efficiency en onderstreept het innovatieve karakter van uw bedrijf. Alles wordt uitgevoerd in uw eigen huisstijl.





Maak van een bezoek een ware beleving

Uw voordelen

  • Een gastvrije ontvangst van bezoekers
  • Meer efficiency door vergaande automatisering
  • Eenvoudig bezoekers registreren zonder handmatige intekenlijst
  • Zorgt voor een innovatieve uitstraling
  • Volledig uitgevoerd in uw eigen huisstijl

Bezoekersregistratie en managementinformatie

Poseidon Ticketing is desgewenst eenvoudig te koppelen aan externe systemen. Denk aan managementinformatie, bezoekersregistratie of kentekenherkenning t.b.v. automatische slagboomopening. Ook is het mogelijk automatisch een lift laten aan te roepen.

Zo werkt
Poseidon Ticketing

  1. Plan een afspraak in uw agenda en nodig uw gast uit
  2. Uw gast ontvangt de uitnodiging én een ticket per e-mail
  3. Tickets zijn eenvoudig op te slaan in de Smart Wallet van elke smartphone
  4. Is de gast in de buurt van uw locatie, dan verschijnt de ticket automatisch op het toegangsscherm van de smartphone
  5. Uw gast scant de ticket op een aanmeldscherm bij de deur of in de ontvangstruimte
  6. De deur opent automatisch en uw gast ziet een persoonlijke welkomstboodschap op een scherm
  7. Zodra uw gast de ticket scant, ontvangt u een notificatie per e-mail en/of SMS-bericht, zodat u uw gast kunt ophalen
hand-procenten_PoseidonLoyalty

Voor elke organisatie en voor elke bezoeker

Voor grote en kleinere organisaties

Poseidon Ticketing is een efficiënte oplossing voor organisaties van elke omvang. Enerzijds geeft het uw bedrijf een innovatieve uitstraling. Anderzijds biedt het uitkomst voor bedrijven zonder bemande receptie.

Deurbelfunctie

Ook niet vooraf aangemelde bezoekers kunnen Poseidon Ticketing gebruiken. Het aanmeldscherm functioneert namelijk ook als deurbel. Zodra iemand aanbelt, ontvangt u onmiddellijk een e-mail en/of SMS-bericht, zodat u de bezoeker kunt ontvangen.

Kies voor de zekerheid van een gerenommeerde speler

Als u kiest voor Poseidon Ticketing, kiest u voor de degelijke organisatie van Poseidon uit Breda. Poseidon bestaat sinds 1999 en is gespecialiseerd in de ontwikkeling en levering van systemen voor onder meer de branches Petrol, Retail, Carwash en Logistiek. Meer dan duizend organisaties maken gebruik van onze oplossingen.

Een Securitas onderneming

Het ontwikkelen en integreren van gebruiksvriendelijke software is onze belangrijkste activiteit. Daarbij staan kwaliteit, service en innovatie centraal. Met Poseidon bent u dan ook altijd verzekerd van de meest moderne en doorontwikkelde oplossingen. Goed om te weten: Poseidon maakt deel uit van de Securitas Group, een Zweedse beveiligingsorganisatie en een van de grootste bedrijven ter wereld op dit gebied.krijt_PoseidonLoyalty

Meer weten over Poseidon Ticketing?

Wilt u weten hoe u met Poseidon Ticketing bezoekers van uw organisatie gastvrij en efficiënt ontvangt, neem dan contact op voor een glasheldere presentatie!

Share This